Najnovší model z dielne Ferrari je súrodencom F8 Tributo coupe, ktoré je stále pomerne horúcou novinkou. F8 Spider má byť zároveň priamym nasledovníkom kabria 488 Spider.Toľko k rodokmeňu.
Oproti svojmu, už spomínanému, predchodcovi 488 je táto novinka ľahšia o 20 kg, voči super ostrej okruhovej verzii 488 Pista Spider je zasa o rovnakých 20 kg ťažsia. Aj v prípade F8 Spider zostalo Ferrari verné pevnej sklápacej streche, teda hardtopu. Ten je možné zložiť a rozložiť za 14 sekúnd a auto pritom ani nemusí úplne zastaviť. Stačí sa pohybovať rýchlosťou maximálne 45 km/h. V meste teda úplne bez problémov. Pod kapotou sa prekvapenie nekoná, keďže Spider je poháňaný rovnakým motorom ako jeho brat coupe. To však vôbec nevadí, keďže 711 koní a 770Nm produkovaných 3.9 litovým osemvalcom je dostatočne brutálna dávka sily. Stovka za 2,9 sekundy s vetrom vo vlasoch je slušný adrenalín. Zaujímavosťou je, že prieduchy pre nasávanie vzduchu majú pôvod v okruhovom 488 Challenge, rovnako ako aj výfuková sústava. Výsledkom je samozrejme, celkom určite, nádherný zvuk ale aj úspora hmotnosti takmer 10 kg. Napriek tomu ale auto spĺňa najprísnejšie emisné kritéria, takže žiaden strach.
Interiér je minimalistická klasika Ferrari, čo je super. Dominantné sú tri veľké okrúhle výduchy vzduchu a iba zopár tlačidiel. Samozrejme nechýba ovládač manettina, ktorý slúžia na voľbu jazdných režimov.
Kto má záujem, neváhajte objednávať, malo by to byť možné už v priebehu tohto mesiaca.