Porsche 911 je legendárne auto a toto konštatovanie platí asi o každej jeho generácii, o tých najstarších ale ešte viac. Napríklad generácia z roku 1968, na ktorú sa dívame na obrázkoch. Tá sa zrodila v dielňach firmy Emory Motorsport, za ktorou stojí Rod Emory. Jeden z najlepších úpravcov a reštaurátorov starých Porsche vôbec.
S citom spravený kúsok v bielej farbe, ktorú decentne dopĺňa oranžový obdĺžnik v prednej časti. Všimnite si aj červený klaksón v nárazníku a tiež okrídleného koňa na bokoch. Ide o Pegasa z loga olejárskej firmy Mobil. Klasické čierne päťlúčové disky sú stávkou na istotu. Na nich sú obuté slicky Pirelli CN36. Pri pohľade na dvojicu prídavných svetiel na kapote si spomeniete, že boli časy, keď Porsche jazdilo na vrcholovej úrovni rally. V interiéri sú krásne červená anatomické sedačky, ktoré by ale asi dnešnými homologačnými predpismi neprešli, keďže im chýba opierka hlavy. Vyzerajú ale úžasne a pripútanie do nich majú za úlohu päťbodové pásy MOMO. Malý trojramenný kožený volant je od Prototipo a za ním sú klasické jednoduché analógové ukazovatele prekryté drevenou kupolou.
Pod kapotou je 2.5 litrový vzduchom chladený šesťvalec so 190 koňmi s karburátormi Weber, ktoré sú už tiež kultovou záležitosťou. Riadiaca jednotka je síce moderná, ale motor našťatsie neprišiel o svoj typický bublavý zvuk a charakter. Päťstupňový manuál a tri pedále sú tou jedinou správnou poctivou voľbou pre takéto auto. Podvozok od KW je pružinový a nastaviteľný. Táto 911 je iba jednorazovou záležitosťou vyrobenou na žiadosť zákazníka, čo znamená, že bohužiaľ nevieme ani cenu. A vlastne, nie je ani podstatná. Omnoho podstatnejšia je galéria, v ktorej sa môžete týmto krásnym Porsche pokochať.