Je zvláštne, že práve obyvatelia najľudnatejšej krajiny si potrpia na autá, ktoré nie sú štandardné, ale predĺžené. Robí ich Audi, aj BMW, aj Mercedes. Predĺžené Éčko sa ukázalo na autosalóne v Šanghaji, veď kde inde.
Predĺžené Éčko znie trochu zvláštne. Má rázvor 3014 milimetrov a celkovú dĺžku 5019 milimetrov. To sú hodnoty väčšie o 140 milimetrov. Vyzerá to všetko v poriadku, ale až dokým nepríde k porovnaniu s triedou S. Tá vo svojej kratšej verzii disponuje rázvorom 3035 milimetrov a celkovou dĺžkou 5096 milimetrov. A to už nie je veľký rozdiel. Možno dôležitým faktorom bude, že eSko je vnútri celé väčšie, kým Éčko verzia L má tých 14 centi pre zadných pasažierov.
Predĺžený sedan bude mať dve verzie vonkajšieho vzhľadu, prvá bude tradičná s maskou s troma lamelami a znakom na kapote. Druhá, Sport Sedan bude mať športovejší vzhľad s logom v strede masky a niektoré diely z modelu AMG.
Na čínsky trh mieri E260 L BlueEfficiency so štvorvalcom s 150 kW (204 k), E300 L s šiestimi valcami a 180 kW (245 k) a najvýkonnejšia verzia E400 L tiež so šiestimi valcami a 245 kW (333 k). Všetky budú mať štandardne šesťstupňový automat. Časom k nim pribudne aj E400 L Hybrid.
Myslíte, že by mala predĺženina šancu aj u nás? Tak triedu S alebo triedu E verziu L?