Audi TT už nie je tým, čo bývalo. Dopočuli sme sa, že sa vraj dobre ovláda a je s ním zábava. Lenže overiť sme si to nedokázali a ani zdroj nebol príliš kvalitný. Mohol nastať šum v prenose. Nech jazdí akokoľvek, asi má úspech, keď štvorkružie pridáva nové verzie.
Nový základ bude stáť v domácom Nemecku 32 100 eur. Doteraz stál 35 litrov. Takže novinka je o 2900 éčiek lacnejšia. Ale stráca aj výkonom. Doteraz bol základ s hodnotou 169 kW (230 k). Po novom bude mať toľko ako najvýkonnejšia neRS Octavia, čiže 132 kW (180 k). Krútiaci moment je 250 Nm.
So šesťstupňovou manuálnou prevodovkou vyrazí k stovke v priebehu 6,9 sekundy. To nie je úplne márne, ale na športové auto… Maximum sa dostalo na 241 km/h. Kabriolet potrebuje na zrýchlenie 7,2 sekundy s manuálom. Automat S-tronic pridáva 0,1 sekundy ku každému údaju. Teda k maximálnej rýchlosti tú desatinu naozaj neprirátate.
Spotreba v kombinovanom cykle bude niekde v intervale od 7 do 7,6 litra. Emisie zase obsadia interval od 129 do 138 gramov CO2 na kilometer. Predaj sa začne v polke tohto roka.