BMW inovovalo v polovici životného cyklu svoje najmenšie SUV. Alebo je to skôr crossver? Necháme rozhodnutie na vás. Ale v polčase si auto modernizáciu zaslúžilo. Mení sa však len výzor a aj to iba trochu. Reálne technika ani vylepšovať nepotrebuje.
Tak ako nová jednotka stojí aj X1 na predokolkovej platforme. Ale, samozrejme, v ponuke X1 bude naďalej aj pohon všetkých kolies xDrive. Okrem manuálnej prevodovky bude možné zvoliť aj osemstupňový automat. Motory ostávajú rovnaké ako pred faceliftom, tam toho nebolo treba veľa meniť.
Najviac sa zmeny prejavili na vzhľade. Predná maska má väčšie a spojené ľadvinky. Sú to teda skôr krídla, asi si niekto dal plechovkový energeťák. Iný je aj nárazník. Spodná časť už nemá kruhové hmlovky. Sú po vzore väčších modelov vo forme obdĺžkníka v otvore na nasávanie vzduchu.
Zadok dostal vynovené svetlá s rozdielnym rozložením prvkov. Tiež nárazník získal nové detaily a hlavne predstavil priestor pre väčšie koncovky výfuku. Vo vzorkovníku farieb pribudnú aj nové odtiene Storm Bay, Juraco Beige a Misano Blue.
Interiér je takmer rovnaký, akurát automobilka zmenila radiacu páku. A vylepšený je aj 8,8-palcový displej v strede. Akurát ten je za príplatok. BMW sa však, našťastie, drží kolieska na ovládanie infotainmentu.
Inovované BMW X1 sa začne predávať už tento rok.