Paleta pohonných jednotiek najmenších dvoch Mercedesov je pomerne bohatá. Ale nikdy nie je motorov dostatok. Oba modely, aj Áčko, aj Béčko dostanú novú základnú naftovú jednotku. A prekvapenie sa nekoná.
Je ňou prírastok zo spolupráce s Renaultom. Konkrétne ide o 1,5 dCi s 66 kW (90 k) a 220 Nm, ktorý dostal označenie 160 CDI. Už sa dostal do Citanu a okrem Mercedesu sa dostal aj pod kapotu Nissanu, či Dacie. S menšou karosériou Áčka dokáže stovku za 13,8 sekundy a Béčko potrebuje o 0,2 sekundy viac. Obe sa dostanú na 180 km/h. To bude asi následok dlhého sprevodovania agregátu. A160 CDI si vypýta 3,8 litra na sto kilometrov a B160 CDI 4,1 litra.
Béčko sa bude predávať aj ako B220 CDI 4-matic. Prepĺňaný dvojliter pod kapotou dáva 135 kW (184 k). So sedemstupňovou automatickou prevodovkou s dvoma spojkami 7G-DCT dá stovku za 7,5 sekundy a dostane sa až na 225 km/h.
Z Béčka sa už s manuálnou prevodovkou vytratil vlastný naftový motor s objemom 1,8 litra v B180 CDI. Nahradil ho tiež 1,5 dCi s výkonom 80 kW (109 k). S balíkom BlueEfficiency spáli iba 3,8 litra nafty na sto kilometrov.
V CLA tiež pribudli nové verzie. Ale už dávnejšie, konkrétne CLA45 AMG, či CLA250.