Už to s tými špecialitami na základe facebookových úspechov začína byť nudné. Napríklad také Porsche pri dvoch miliónoch fanúšikoch spravilo spešl Cayman S. No a pri piatich mega nasledovníkoch je tým vybraným vozidlom nová 911.
Už vo februári sa začala kampaň, v ktorej fanúšikovia mohli špecifikovať vzhľad pripomienkového predmetu. Základ v 911 Carrera 4S sa objavil na svete teraz po dosiahnutí spomenutých piatich miliónov fanúšikov.
Modrá Aqua Blue Metallic s bielymi diskami akoby imitovala vzhľad stránky. Apropo, disky majú priemer 20 palcov a 911 dostala aj športové pruženie, športový výfuk a Aerokit Cup. Posledne menovaný pozostáva z iných nárazníkov a väčšieho pevného krídla vzadu. Vnútri sa zase objavil brúsený hliník a podsvietené prahy.
Ostáva čakať, čo si pri podobných „dôležitých“ momentoch pripraví konkurencia, alebo čo Porsche spraví pri 10 miliónoch.