Caddy z užitkovej sekcie Volkswagenu nie je často braný ako základ úprav. Veď prečo by aj mal, je to pracovný koník, s ktorým sa na Concours d´Elegance nechodí. Teda aspoň sa tam nevystavuje a neponúka sa ako chovné, šľachtené plemeno.
Dnešná doba ale prináša rôzne paradoxy. Nemecká firma MR Car Design si uvedomila, že tento chudáčik má stále iba prácu a žiadnu party. Tak sa do neho pustila. Možno by mu však bolo lepšie, keby ho nechajú na pokoji.
Ďalšie riešenie problému, ktorý vôbec neexistoval znamená použitie naozaj bláznivých vecí. A to sú 19-palcové disky ešte normálnou vecou. Menej normálne je použitie nezávislého vzduchového pruženia. Každé koleso má vlastný mech, ktorý je autonómny. Paralela s americkými low-ridermi je jasná.
Okná dole, pimpin kruuzin, hudba na plno, všetko s almarou za sedadlami. Najsilnejší gangsterský štýl! Alebo nie? Úpravca tvrdí, že podvozok nepoužil kvôli tomu, aby bol šofér najviac kuuul zo všetkých vodičov dodávok.
Oficiálne stanovisko vyzdvihuje praktickosť takéhoto nápadu. Vraj je takáto verzia vhodná pre postihnutých ľudí, lebo zjednodušuje ich nasadanie, vraj tí ktorí potrebujú automatické vyrovnanie svetlej výšky ocenia túto výbavu. Áno, ale… Nás neoklamú. Hlavným cieľom je komunita tunerov, ktorí sa stretávajú po parkoviskách a zrazoch.
Set vzduchového pruženia bol adaptovaný z Golfu piatej generácie a tým pádom je možné ho namontovať aj spätne.
Caddy low-rider je len začiatok. MR Car Design sa vraj podobným štýlom pustila aj do pickupu Amarok. Caddy plaziaci sa po bruchu je však svojským a zvláštnym, ba až divným spôsobom lákavý…