Ferrari spravilo to isté, čo robí Mercedes či vlastne to isté, čo aj Porsche, ale aj to isté, čo už raz s 488 GTB. Nový model, nový model. Kdeže, to je len facelift s novým menom, aby bol nepriateľ poriadne zmätený. Napríklad taká Kia to spravila šalamúnskejšie, uviedla novú generáciu toho veľkého sedanu (Optima) a veľa ľudí myslelo, že to je len facelift.
Nové, či skôr vynovené Ferrari vyzerá vpredu poriadne vysmiate, lebo tlama je po celej šírke nárazníka. A tiež sa pomenili svetlá, tie sú tiež jednoduchšie. Oblé tvary zmizli z výduchov na blatníku a nahradili ich žiabre. Aby sa lepšie dýchalo aj pod vodou?
O kráse prednej časti sa dá diskutovať, ale zadné svetlá sa naozaj podarili. Z jedného kruhu na každej strane sú dva, čo predstavuje návrat k poznávaciemu znaku Ferrari v minulosti. Možno aj meno je odkaz na minulosť. GTC môže byť Gran Touring Coupe, 4 zase štvorkolka a Lusso v Taliančine zmanená luxus. Takže celkom logické, ale príliš dlhé a zmätočné.
Naspäť ku zadku inovaného modelu. Kým svetlá sú fakt super, dva otvory v nárazníku až také elegantné nie sú.
Výrazné zmeny sa udiali aj vnútri. Dá sa povedať, že stredová časť prístrojovky je prekopaná od základu. V strede zmizol jeden výduch a veľa tlačidiel. Nahradil ich 10,25-palcový displej. Ovládanie prevodovky tiež nie je v strede, ale na ramene na kraji stredového tunela.
K faceliftu sa pridáva aj zvýšenie výkonu. Dvadsať koníkov do plusu znamená 507 kW (680 k) a 697 Nm. Kilečko je o 0,3 sekundy skôr, za 3,4 sekundy a maximum zostáva na 335 km/h. Turbo nepribudlo. A ani sa z V12 nezmenila konfigurácia. Zaujímavejšie bude zatáčanie, keďže Ferrari použilo natáčaciu zadnú nápravu. Má vraj lepšie držať na mokre a na snehu.