Model DS4 od novej automobilky DS je výborný, ak má THP 210 ako hothatch. Teda luxusný hothatch. To sme zistili v teste. Je tiež jasné, že používa niektoré prvky spoločné s Citroënom C4. Lenže DS4 nie je DS4 všade.
Hatchback v Čine sa bude volať DS4S. Správne, lebo s európskym kusom nebude mať veľa spoločného. Má viac spoločné s C4 ako s európskou DS4. Vidno to na zadných dverách s kľučkou, vidno to na tvare strechy a vidno to aj v interiéri.
Ale inak to je DS ako sa patrí s charakteristickou prednou časťou. Má LED svetlá vpredu aj vzadu. No a v interiéri vidno červené prvky a kožou potiahnutú prístrojovú dosku. Francúzi hovoria, že potiahnuť prístrojovku kožou trvá až 8 hodín. Už sa teda nedivíme príplatku 1200 eur v DS4, ktorú sme mali na test.
Dlhší rázvor pomáha najmä priestoru vzadu na nohy. Pod kapotou budú iba benzínové motory. Agregát 1,8 THP bude mať výkon buď 100 kW (136 k), alebo 150 kW (204 k). Oba budú kombinované s automatickou šesťstupňovou prevodovkou. K nim sa pridá nový agregát EB2 Turbo.
V Číne sa začne predávať v prvej polovici budúceho roka.