Osmička ako Gran Coupe bude výrazne praktickejšou verziou modelu. Aj keď si nie sme istí, či pri takomto aute potrebujete praktickosť. Ale… Ale vyzerá vynikajúco. BMW sa naozaj podarilo pekne natiahnuť kupé, aby malo štyri dvere a aby to nevyzeralo divne.
Dĺžka modelu narástla od 23 centimetrov, z čoho 20 centimetrov je len prírastok rázvoru. Pribudlo aj pár centimetrov na šírku a, samozrejme, na výšku. To znamená, že v interiéri je omnoho viac miesta ako doposiaľ. Vzadu sa pohodlne odvezú dvaja pasažieri. Pre troch ani auto nie je stavané kvôli stredovej konzole siahajúcej až k zadným sedadlám.
Aj keď to tak vyzerá, 8 Gran Coupe nie je bez predchodcu. Tým predsa bola šestka s rovnakým označením. Oproti nej je osmička o niečo väčšia a ponúkne vzadu viac priestoru. Predná časť interiéru je prevzatá z kupé a kabrioletu, takže tam žiadne zmeny nie sú.
Ani pohonné jednotky neprekvapia. M8 by síce mohla byť, ale na začiatok musia stačiť verzie 840i s výkonom 250 kW (340 k) a krútiacim momentom 500 Nm a M850i s parametrami 390 kW (530 k) a 750 Nm. Európa, na rozdiel od Ameriky, dostane aj naftovú verziu 840d s výkonom 235 kW (320 k).
Na trhu sa objaví v septembri tohto roka.