Tento rok sme to nedali. Ale zjavne Dacia Piknik bol vynikajúca akcia, na ktorej sa zúčastnilo naozaj veľa ľudí so svojimi vozidlami. Keďže sme neboli, tak si pozrite, čo ku akcii chce povedať import automobilky.
Dacia Piknik je tradičná akcia značky, známa po celej Európe. Popularitu naberá aj na Slovensku. V poradí druhé stretnutie majiteľov vozidiel značky Dacia sa uskutočnilo v sobotu 23. júna 2018 v Liptovskej Sielnici, v priestoroch Rezortu Villa Betula.
1800 fanúšikov značky Dacia na jednom mieste
Druhý ročník Dacia Pikniku bol opäť jedinečný tým, že pozvanými hosťami sú výlučne majitelia vozidiel Dacia. Aj napriek príchodu studeného a upršaného počasia sa tento rok podarilo prekonať rekord v účasti, keď v roku 2015 pozvanie na Dacia Piknik prijalo 1460 majiteľov vozidiel.
Najväčšie stretnutie majiteľov a fanúšikov značky Dacia sa opäť páčilo
Dacia Piknik je akciou, ktorá nadväzuje na veľmi úspešný koncept vo viacerých európskych krajinách. Jeho podstatou je spoločne strávený deň všetkých majiteľov vozidiel značky Dacia a ich rodinných príslušníkov, spojený s celodenným programom, aktivitami pre dospelých aj deti a hudobnými koncertami.
Hostia tohtoročného slovenského Dacia Pikniku sa nenechali odradiť vrtochmi počasia, od rána prichádzali do areálu pri Liptovskej Mare a aj s celými rodinami si užívali pripravený program do neskorého popoludnia.
„Dacia Piknikom chceme posilniť hrdosť našich zákazníkov, ktorú cítia k značke Dacia a zároveň sa im poďakovať za ich dôveru. Som nadšený, keď vidím, koľko ľudí si aj napriek chladnejšiemu počasiu našlo čas a priestor a prišlo si užiť stretnutie majiteľov vozidiel Dacia túto sobotu spolu s nami.“ hodnotí Richard Evanson, generálny riaditeľ Renault Slovensko.
Dacia Piknik je poďakovaním za vernosť
Tím značky Dacia na Slovensku pripravil celkovo 40 modelov Dacia na jazdenie aj statickú prezentáciu. Najviac návštevníkov lákala Duster offroad trať s 13 novými Dacia Duster 4×4. Záujem bol aj o testovacie jazdy na cestnej komunikácii s Dacia Dokker, Lodgy, Sandero či Logan MCV. Spolu naši hostia absolvovali počas piatich hodín nepretržitého jazdenia viac ako 370 testovacích jázd.
600 návštevníkov sa zabavilo pri hrách Dacia. Deti potešila mini ZOO a detská zóna s množstvom atrakcií a hier, maľovanie na tvár a nechýbal ani kúzelník. Najmenší fanúšikovia si vyskúšali pravidlá cestnej premávky na detskom dopravnom ihrisku. Celý program bol pre návštevníkov akcie samozrejme zdarma.
Majitelia Dacia vozidiel využili aj možnosť diskutovať so zástupcami značky na Slovensku a s technickými poradcami značky Dacia.
„Značka Dacia za 14 rokov na slovenskom trhu už presvedčila o kvalitách viac ako 30 tisíc spokojných zákazníkov. Majitelia vozidiel Dacia sú veľmi lojálni a vďační. Oni sami robia značke tú najlepšiu reklamu. A za ich vernosť sme sa im chceli odvďačiť. Veríme, že poďakovanie vo forme rodinného eventu akým je Dacia Piknik potešilo všetkých našich návštevníkov. Už teraz sa tešíme na ďalší ročník DaciaPikniku“
Partnermi Dacia pikniku boli spoločnosti Unicredit Fleet management, Generali, Dacia Finance, Nokian, Alcar a Lunys.