Renault v Ženeve ukázal aj Clio vo verzii GT. Bude dostupná pre hatchback aj kombi. Má byť medzistupňom medzi verziami, ktoré sú bežne v cenníkoch a špičkovou RS.
GT dostalo na odlíšenie iný predný nárazník s väčšími otvormi a zakomponovanými svetlami LED na denné svietenie. Vďaka nemu maska pôsobí omnoho výraznejšie. Zmenami prešli aj spätné zrkadlá a lišty na dverách. Svoje na dravšom vzhľade zohrali aj zatmavené predné svetlá a sedemnásťpalcové zliatinové disky.
Kapota schová 1,2-litrový turbomotor so štyrmi valcami. Ten vypumpuje 120 koní, čiže 88 kW a 190 Nm. Radiť ale nemusíte. Časť názvu, EDC, totiž znamená, že o radenie šiestich rýchlostí sa postará dvojspojková prevodovka úplne sama. Športovo vyzerajúci drobec tak dokáže spraviť stovku za 8,6 sekundy a maximálku 200 km/h. To všetko pri kombinovanej spotrebe 5,2 litra.
A je naozaj pekné. Nás teší, že okrem hatchu bude GT aj kombi. Malé športové kombi tak pomúti vodu tým, ktorí si myslia, že Fabia RS Combi je pre nich príliš výkonná a nudná.