Peugeot 208 ukázala automobilka v druhej generácii. Ak sa to zdá málo, tak práve 208 je pokračovateľom slávnej tradície malých áut, ktoré reprezentovali modely ako 205 a 206. Úlohou novej generácie je pokračovať v úspešnej línii.
Nová generácia 208 nezaprie príbuznosť s väčším modelom 508. Je to vidno na predných svetlách, ale aj vzadu na čiernej lište prepájajúcej svetlomety s tradičným svetelným podpisom. Vyššie stupne výbav budú mať predné svetlá kompletne zložené z LEDiek. Vpredu je však jeden nový prvok, ktorý pridáva malý odkaz na históriu. Nad logom automobilky je totiž označenie modelu, ako to bývalo kedysi.
Peugeot pre 208 ponúkne aj 17-palcové zliatinové disky. Nepôjde tak do úplných rozmerových extrémov. Práve sedemnástky sú naozaj ľahké a šetria až 3,6 kilogramu neodpruženej hmotnosti v každom rohu karosérie. Ponuka farieb bude obsahovať aj ostrejšie odtiene ako žltá Moutard, modrá Quasar a červená Elixir. Modely GT naviac pridajú čiernu na lemoch blatníkov.
Interiér bude pokračovaním toho, s čím Peugeot paktuje už dlhšie, aj 208 prechádza na novú generáciu rozloženia i-Cockpit. Malý volant a dva displeje sú charakteristickými črtami. Stredný displej je naviac natočený na vodiča, čo pridáva trochu športový pocit.
Pohon nebude len o fosílnych palivách. Okrem benzínového 1,2 PureTech s viacerými výkonmi a 1,5 BlueHDi, tiež s rôznymi štádiami naladenia, ponúkne automobilka aj elektrickú verziu. Tá bude mať výkon 100 kW (136 k) a krútiaci moment 260 Nm. Na stovke bude za 8,1 sekundy, ale dôležitejšie, s batériou s kapacitou 50 kWh zvládne prejsť na nabitie 340 kilometrov v cykle WLTP (450 km NEDC). Nabitie na stanici s 100 kW na 80 percent kapacity zaberie len 30 minút.