Land Rover Defender spravil to, čo aj Mercedes triedy G pri modernizácii, či skôr pri úplne novej generácii. Úplne zanevrel na zákazníkov, ktorí požadovali karosériu s otvorenou zadnou účasťou. Prečo? Lebo je to drahé na vývoj a zároveň je to drahé na produkciu. Miesto toho má iba posuvnú sklenenú strechu, prípadne alternatívu vo forme plateného otvoru s elektrickým posúvam. Samotná silueta karosérie ale ostáva rovnaká. Ostáva rovnaká až do príchodu holandskej firmy Heritage Customs.
Práve tá má na svedomí prestavbu modelu Defender z klasickej karosérie s tromi dverami na reálny kabriolet. Ako základ teda prišiel najkratší model, lebo optimálne je prestavovať práve túto verziu. Celá strecha šla preč a zostali iba rámy okolo okien a dverí. Pribudol však ochranný rám rovnobežne od predného skla po stredový stĺpik, prepojenie medzi jednotlivými stredovými stĺpikmi a oblúky až do zadnej časti, o ktoré sa opiera elektricky ovládaná platená strecha.
Strecha má rovnaký štýl ako v prípade klasickej karosérie, čiže je celkom hranatá a zadné bočné okná majú šikmý predel. Aby auto viac žiarilo, úpravca Heritage Customs siahol po výraznej žltej farbe a po masívnych zliatinových diskoch s dvojfarebným povrchom. Dokonca nechal jeden disk aj na dverách do zmenšeného batožinového priestoru.
Interiér tiež prešiel úpravou a pribudlo úplne nové čalúnenie s diamantovým s prešívaním žltou niťou. Takže si to zosumarizujme. Ak máte Land Rover Defender 90 a chcete kabriolet, tak musíte zaplatiť 82 500 € za konverziu a počkať 3 mesiace, koľko samotný proces trvá.
Ale ak si konfigurujete auto na novo, tak ho musíte vybaviť technologickou výbavou, ale môžete si nechať úplne základný interiér podľa toho koľko sedadiel potrebujete. Čalúnenie zaobstará holandská firma a rovnako zaobstará aj lakovanie exteriéru, prípadne pole nejakou farbou fólie. Win-win situácia a zrazu máte auto za 200 000 €, ale nie za 1,2 milióna ako stál prerobený Mercedes triedy G od Refined Marques.