Tokio sa stane miestom, kde zaútočí na potenciálnych zákazníkov nový člen rodiny votrelcov. Ak neviete, čo tým myslíme, tak si pozrite prednú agresívnu masku a tvár votrelca z niektorého filmu. Novinka sa bude volať RC a bude mať karosériu kupé.
Niektoré základné prvky sa dajú nájsť aj na konceptoch LF-LC a LF-CC. Predná maska s viacuholníkovým tvarom je širšia ako na ostatných modeloch. Ani tie reflektory nie sú celé, sú rozdelené na dve samostatné časti. Tá napravo dole pripomína znak Nike a pozostáva z LED na denné svietenie.
Spočiatku bude model RC stáť v sériovom stave na osemnásťpalcových päťlúčových diskoch, na želanie na devätnásťpalcových s desiatimi lúčmi. Interiér je presne tým, čo by sa dalo na Lexus čakať. Veľa slov to nedokáže opísať. Ale tie hodinky medzi výduchmi vyzerajú parádne. Sedempalcový displej a všetko na ňom sa dá ovládať systémom Remote Touch Interface. Podľa nás vyzerá ako touchpad na notebooku. Vyzerá to ako lepšie riešenie v porovnaní s tým kurzorom, ktorý bol napríklad aj v modeloch CT.
V Tokiu sa ukážu dve verzie, RC 350 a RC 300h. Čakali ste, že Lexus zabudne na hybrid? Ani my nie. RC 350 bude maž V6 s objemom 3,5 litra. RC 300h zase bude mať pod kapotou štvorvalec s 2,5 litrami a elektromotorom. Predpokladá sa, že príde aj megaverzia RC F, keďže si Lexus zaregistroval takýto názov. Ten by mohol mať V8 s objemom 5 litrov a výkonom 339 kW (455 k) a predstavenie by sa malo konať v Detroite.
Ak by ste chceli vedieť rozmery, tak sú 4693 x 1838 x 1394 milimetrov, pričom posledný rozmer je samozrejme výška. Rázvor zase dosahuje hodnotu 2730 milimetrov. A aby sme nezabudli, bude to zadokolka.