Škode Citigo zostanú po facelifte štandardné svetlá

Škoda inovuje okrem Octavie aj malý model Citigo. Úprimne si myslíme, že väčšiu šancu na predaj má Fabia, lebo Citigo je na našom trhu príliš malé a cenový rozdiel už taký veľký nie je. Dosť hĺbkovej analýzy. Necháme Citigo žiť. A žiť bude s faceliftom po boku tiež inovovaného Volkswagenu up aj s výkričníkom.

Nové nárazníky sa podpísali pod zväčšenie dĺžky krpca o 34 milimetrov. Teraz má 3597 milimetrov celkovo. Vpredu je okrem nárazníka nový aj tvar mriežky chladiča a svetiel. Za príplatok môže mať dokonca aj LEDkové pásy na denné svietenie. To je prekvapenie, čo?

Do ponuky sa dostanú aj nové disky z ľahkých zliatin s priemerom 15 palcov, či nové odtiene farieb vo vzorkovníku. Najvýraznejšia bude zelená Kiwi.

Interiér si niečo zobral zo Superbu. Čo? Bude mať dáždnik. Síce nie zabudovaný v dverách, ale pod sedadlom spolujazdca. Úplne nový je aj panel prístrojov pred vodičom.

Citigo budú poháňať už známe motory. Základ bude 1,0 trojvalec s 44 kW (60 k) a 95 Nm. Lepšou voľbou bude určite rovnaký motor, ale s 55 kW (75 k) a rovnakým krútiacim momentom. Zaujímavou alternatívou bude verzia CNG, ktorá z rovnakého motora dáva 50 kW (68 k).