Mustang Mach 1 príde aj do Európy. A je super

Stále chceme Bullit. Stále tá zelená a špecifické kolesá rezonujú v hlavách. Má iba manuál. Ale ako obmedzená séria už onedlho skončí svoje pôsobenie na trhu. Aj to v Európe. Ale netreba zúfať. Ford má pripravenú náhradu. Volá sa Mach 1.

Verzia pre Európu bude mať žltú farbu karosérie s čiernymi detailami. Teda, na fotkách, inak ku polepom bude možné zvoliť aj inú z 8 možných kombinácií. Špecifická pre model je aj maska chladiča, do ktorej akoby sa pýtali prídavné reflektory. Logá Mach 1 sú asi samozrejmosťou.

Vnútri je temná atmosféra s čiernymi poťahmi. Obklady sú z hliníka s tmavou povrchovou úpravou. Všetko teda tak ako má byť. A na prístrojovej doske je naviac logo Mach 1, čo neprekvapí.

Mustang Mach 1 vyzerá super, ale hlavné je, čo sa udialo na tom, čo zabezpečuje jazdu. Motor V8 má výkon 338 kW (460 k) pri 7500 otáčkach za minútu. Nový je aj otvorenejší nasávací systém, ktorý spolu s 87 milimetrovou škrtiacou klapkou zabezpečujú lepšiu reakciu na plynový pedál.

Vylepšenia sú aj na chladiacom systéme. Chladenie má naviac olej a tiež prevodovka. Na podvozku sú zase špeciálne plutvičky, ktoré privádzajú studený vzduch na chladenie bŕzd. Nová je aj prevodovka TREMEC so šiestimi prevodovými stupňami, ktorá disponuje vyrovnávaním otáčok. Mach 1 môže mať aj desaťstupňový automat, ale my by sme určite volili nový manuál. A ešte štandardne je samosvorný diferenciál.

Pre Mach 1 bude v základnej výbave podvozok MagneRide a tlmiče budú trochu tuhšie ako na bežnom Mustangu. Vlastne tento Mustang je dokonalý. A bude aj v Európe, čo je celkom prekvapenie, ale tešíme sa z toho.