Madvertising – Scion nevie, čo chce propagovať

Scion je americká odnož Toyoty pre mladých ľudí. Tak je aspoň značka profilovaná. Malé vozidlo iQ, ktoré je prekvapivo len premenovaná Toyota iQ sa snaží propagovať vskutku netradičným spôsobom. Šiškami. Donuts sú hlavným motívom série reklám, ktoré nedávno vyšli.

Auto je výnimočné svojimi malými rozmermi, relatívne dobrými jazdnými vlastnosťami, priestorom a všeličím ďalším. Scion sa rozhodol nepredstaviť žiadnu z týchto vlastností, ale to, že keď sa na ňom točíte dokola, tak rozlejete mlieko. Zvláštne, divné a trochu zvrátené založiť reklamnú kampaň na takomto fakte. Alebo je tam ešte niekde osemnásty zmysel, ktorý sme prehliadli?

Haló, Scion, reklamy sa dajú spraviť aj bez toho aby boli trápne! Dokonca môžu byť vtipné. Choďte do Renaultu na školenie.

Babes ‘n’ donuts

Dudes ‘n’ donuts (more like douchebags)

Bikers ‘n’ donuts (no už vidím štyroch bikerov ako niečo takéto robia)

Cops ‘n’ donuts

Toto auto majú reklamy priblížiť: