Madvertising – Audi vysalo Twajlajt kvôli Superbowlu

Ak máte na mysli tie tri písmenka, konkrétne dvojité V, T a F a čudujete sa, čo nadpis vlastne znamená, tak čítajte ďalej kvôli vysvetleniu.

Podľa abecedy treba najskôr ozrejmiť slovo Audi. Audi je nemecký výrobca áut, ktoré by mali mať určitú dávku športového charakteru. So sloganom Vorsprung durch Technik, čiže náskok vďaka technike. A patrí do koncernu VW. To stačí.

Superbowl je skoro až inštitúcia v U, S and A. Je to najvyššia liga v americkom futbale. No a ten americký futbal je podobný tomu nášmu, akurát sa nekope do lopty, ale prenáša sa niečo ako šiška s vajcovým tvarom. Často v tomto športe dochádza ku kontaktu dvoch mužov a ich ležaniu na zemi, prípadne aj jeden na druhom. Vlastne to je niečo kompletne iné ako futbal u nás. Pre tých, ktorí nemajú radi pohľad na mužov a ich vzájomné kontakty vymyslel niektorý americký mastermind Lignerie Bowl. Ten spočíva tiež v naháňaní, prenášaní šišky a všetkom, ale súťažia v ňom ženy v bielizni. Tiež šlahnuté 🙂

A nakoniec je tam slovo Twajlajt, alebo Twilight, ako sa to má správne čítať. To je príbeh o nejakých upíroch, nad ktorými by ten z Nosferatu alebo sám Drakula len horko zaplakali. Množia sa názory, že by sa mal natočiť film, ktorý je kombináciou práve tohto a Blade s Wesley Snipesom. Prípadne by mohol alternovať aj Vampire Hunter D.

Dosť bolo irónie a sarkazmu. Finále Superbowlu má vysokú divácku pozornosť a samozrejme aj reklamné pauzy. Takže v každom prípade to treba náležite využiť. Väčšinou sa jedná o vtipné reklamy, ktoré majú za cieľ pobaviť a následne sa virálnym spôsobom šíriť po internete prostredníctvom youtube. Téme Superbowlových reklám sa ešte venovať budeme. Hneď ako sa táto akcia skončí (5.2.2012), tak prinesieme kompletný prehľad reklám na autá.

Audi zvolilo tému upírov a upírskej party. Jednoznačným prvkom ktorý propagujú je, okrem pitia krvi, technológia svetiel LED, ktorá vraj prináša svetlo ako za dňa. Tí ktorí už o upíroch niečo počuli vedia, že ich kombinácia s denným svetlom práve pozitívne výsledky nevykazuje.

Prajeme príjemné pozeranie. Len tak mimochodom, vyzerá to, že svetlá sú namontované na Audi S7.

Audi sa snaží byť kreatívne aj v printových médiách. To dostal za úlohu inzerát s podtextom „Jealousy“ (Závisť).