Brabus si myslí, že štandardné E63S je slabé

Mercedes-Benz E63 AMG S má už vo svojej základnej verzii výkon 603 koní a 850Nm, čo sú čísla nanajvýš neslušné pre sedan triedy E, ktorého prapôvodným poslaním je slúžiť ako reprezentatívny manažérsky povoz.

Lenže v Nemecku existuje spoločnosť Fostla.de, ktorá je takzvaným „zlatým partnerom“ slávneho úpravcu Brabus. To znamená, že svoje šialené výtvory môže predávať a prezentovať pod hlavičkou tejto firmy a zároveň s ňou veľmi úzko spolupracuje. Preto sa aj tento ich najnovší počin nazýva Brabus 800. A číslo 800 v názve znamená presne to, čo si myslíte, teda výkon rovných 588kW/800 koní a bláznivých 1100Nm. Tento nárast výkonu je docielený dvoma novými, väčšími turbami a kompresorom, zosilneli kvôli tomu aj poloosy. Auto je pochopiteľne štvorkolka označovaná ako 4 Matic. So zadokolkou by asi nebolo možné docieliť zrýchlenie z 0 na 100 km/h za menej ako 3 sekundy, čo už sú čísla zo sveta formuly 1 či WRC.

Karoséria je potiahnutá smaragdovozelenou fóliou a oranžové detaily, ako napríklad brzdové strmene či lemy kolies, vytvárajú dobre zladený kontrast. Táto netradičná farebná kombinácia ho robí na cestách nezameniteľným. Kolesá majú inak rozmer obrovských 21″ vpredu aj vzadu, o grip sa starajú Continental Sport Contact 6. Oproti sériovému E63S je tu aj karbónový spojler vpredu, taktiež karbónový difúzor vzadu a nový výfukový systém s keramickými koncovkami.