Americký Superbowl skončil, pozrite si reklamy na autá

Americký futbal nie je ten, čo sa hrá v Európe. Žiadna noha ani lopta tam neexistujú. Takže skôr to je handegg. Ale finále tohto športu s názvom Superbowl je jednou z najsledovanejších relácii vôbec. A od toho sa samozrejme odvíja aj cena reklamného priestoru. Na polminútový spot si odložte 3,5-4 milióny dolárov.

Veľa inzerentov preto necháva vytvoriť špeciálne reklamy len pre túto príležitosť. Tento rok bolo 16 reklám a niektoré z nich automobilky uviedli malým teaserom, ktorý bol nezriedka dlhší ako samotný spot.

Prajeme príjemné pozeranie a napíšte nám do komentu, ktorý spot je podľa vás ten naj. Nám sa páči ten štvorkrúžkový a trojcípo-hviezdový.

Audi

Prom

Cars.com

Wolf

Hyundai

Epic Playdate

Team

Stuck

Excited

Don’t Tell

Jeep

Whole Again

Kia

Space Babies

Hotbots

Lincoln

Phoenix

#SteerTheScript

Mercedes-Benz

Soul

RAM

Farmer

Toyota

Wish Granted

Volkswagen

Get in. Get happy