Aj Audi A6 Avant vypína do 160tky motor

Nové Audi A6 vyzerá naživo veľmi dobre, ale stále sa neviem ubrániť pocitu, že kombi Avant na tom bude ešte lepšie. Predok zostáva, menia sa len zadné partie, povedzme, že od druhého stĺpika karosérie. Strecha neklesá tak dramaticky ako pri sedane.

Dlhšia strecha sa podpísala pod výbornú hodnotu koeficientu aerodynamického odporu, iba 0,27. Ale dôležitejšie ako to je predsa, že auto je fakt pekné. Môžete čakať LEDky vpredu aj vzadu, zadok akoby základné inšpirácie načerpal v A4 Avant.

Kombi je o priestore vnútri. Základný objem batožinového priestoru je 565 litrov, ale sklopením sedadiel, delených v pomere 40:20:40, sa dá ešte zväčšiť. Maximum sa dostáva na 1680 litrov. Audi tvrdí, že nový Avant je celkovo priestrannejší ako predchodca, najviac to majú pocítiť pasažieri na zadných sedadlách, kde pribudlo miesto na hlavu a aj na nohy.

Nebudeme si klamať, zvyšok je prevzatý od sedanu, ale to je celkom očakávateľné. Vpredu tak budú tri displeje, jeden z virtuálnymi ukazovateľmi pred vodičom a potom dva dotykové v strede. Tu bolo nutné zmeniť iba grafiku niektorých menu, kde karosériu sedan nahradí, na obrázkoch, karoséria kombi.

Štandardom vo výbave bude elektrické otváranie kufra. Za príplatok je len senzor na otvorenie kopnutím pod nárazník. Príplatková výbava tiež ponúkne športový vzhľad S-line, či aparatúru Bang&Olufsen.

Všetky motory využívajú mild hybrid systém napojený na prevodovku. Niektoré môžu byť naviac ešte vybavené športovým zadným diferenciálom na lepšie prejazdy zákrut. A ako je to s tým vypínaním motora? Funkcia Coasting to dokáže pri ustálenej rovnomernej jazde. Má tak šetriť palivo.

One thought to “Aj Audi A6 Avant vypína do 160tky motor”

  1. evolučný dizajn, každá generácia sa mení len v detailoch – čo myslím v dobrom, pretože si zanecháva svojho Audi ducha :))) a okrem toho nemusíme sa báť, že za 20 rokov budú škaredé 🙂

Comments are closed.